Hoe kan ik jullie bereiken?
We zijn ma t/m do van 8.30 tot 17.00 uur en vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur bereikbaar via WhatsApp, live chat, e-mail en telefoon. In geval van spoed is onze reparatielijn 24/7 bereikbaar. Op deze pagina vind je onze contactgegevens.
Hoe communiceren jullie met huurders?
Wij communiceren op verschillende manieren met huurders. Als er calamiteiten zijn (zoals een stroomstoring, lekkage of brand), dan informeren we huurders daar zo snel mogelijk per mail over. Sowieso communiceren we veel per mail; denk aan uitnodigingen voor hospiteeravonden/bezichtigingen, aankondigingen voor onderhoudsprojecten, etc. Op Mijn SSH kun je veel relevante informatie vinden over het gebouw waarin je woont of gaat wonen.
Kan ik me uitschrijven voor jullie mails?
Voor de mailings die je als huurder (en soms zelfs als oud-huurder) van ons krijgt, kun je je helaas niet uitschrijven. We proberen mails zo relevant mogelijk te maken en je zo min mogelijk te 'spammen'. Overigens verplicht de Belastingdienst ons om gegevens van oud-huurders t/m zeven jaar na de laatste huurperiode te bewaren. Ben je al langer dan zeven jaar geen huurder meer? Dan verwijderen we je e-mailadres per direct uit ons systeem.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Ben je niet tevreden? Vervelend! We horen je verhaal graag aan en zullen bekijken hoe we dit kunnen oplossen. Op deze pagina lees je hoe dit werkt.